Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Петрівська громада» (код ЄДРПОУ: 21047170) був реорганізований і увійшов до складу Скороходівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-69 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
Петрівська громада

припинила діяльність, увійшла до складу Скороходівської громади

Заява

Дата: 17.03.2020 16:21
Кількість переглядів: 177

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації «Генеральний план з планом зонування території села Петрівка Чутівського району Полтавської області»

Відповідно до статті 10 ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку»,з метою визначення обсягу досліджень, методів екологічної оцінки, рівня деталізації інформації, яка включається до звіту про СЕО, та необхідності здійснення СЕО замовник подає заяву про визначення обсягу СЕО до місцевих органів управління. Визначення обсягу СЕО дозволяє сфокусувати звіт на важливих питаннях охорони довкілля, у тому числі для здоров’я населення, для громадськості та зацікавлених сторін.

Враховуючи вище вказане,надаємо інформацію про визначення обсягу СЕО проекту містобудування «Генеральний план та план зонування села Петрівка Чутівського району Полтавської області»

1) Замовник.

Петрівська сільська рада, Полтавська область, Чутівський район, с.Петрівка, вул. Центральна, 20, індекс 38832.

2) Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

Містобудівним проектом «Генеральний план та план зонування села Петрівка Чутівського району Полтавської області» вирішуються основні принципові питання планування території населеного пункту.

Генеральний план та план зонування території села Петрівка Чутівського району Полтавської області, керуючись рішення сорок четвертої сесії Петрівської сільської ради від 24.10.2019 «Про надання дозволу на розроблення генерального плану та плану зонування території села Петрівка Чутівського району Полтавської області» на виконання вимог договору за №009-20-ГП, розробляється ФОП Дронь М.С. на замовлення Петрівської сільської ради Чутівського району Полтавської області.

Матеріали генерального плану використовуються як вихідні дані при розробленні іншої планувальної документації та проектів забудови територій населеного пункту, інвестиційних програм і проектів, програм соціально-економічного розвитку, схем визначення земель населених пунктів для приватизації, планів земельно-господарського устрою населеного пункту, спеціальних проектів, схем і програм охорони навколишнього природного середовища та здоров’я населення, інженерного захисту і підготовки території, комплексних схем транспорту, проектів та схем організації дорожнього руху, систем управління дорожнім рухом, схем розвитку систем інженерного обладнання і галузей сільського господарства, виконанні грошової оцінки, створенні містобудівного та земельних кадастрів тощо.

Крім того, генеральний план населеного пункту сприятиме в частині забезпечення надходження від користування земельними ділянками та іншими природними об’єктами місцевого значення, забезпечення регулювання та контролю за їх використанням, ефективного володіння і використання майна при належному функціонуванні бюджетних установ, створення умов для розвитку особистих підсобних господарств, організація благоустрою населеного пункту тощо.

Вирішення стратегічної цілі щодо територіального розвитку населеного пункту  передбачається шляхом проведення аналізу території з визначенням резервів територій та допустимих видів їх використання.

Попередній аналіз виконано на основі використання геоінформаційних систем та технологій. Для створення ГІС застосовувалася ліцензійна програма Digitals.

Після розробки затверджений у чинному порядку генеральний план стане обов’язковим документом для всіх організацій та установ, які здійснюють діяльність на території населеного пункту села Петрівка Чутівського району Полтавської області.

Відповідно до ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», Генеральний  план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови та іншого використання території населеного пункту.

При розроблені генерального плану враховуються: «Схема планування території Полтавської області», розроблена Українським державним науково-дослідним інститутом проектування міст «Діпромісто» у 2012 році (затверджена рішенням шістнадцятої сесії Полтавської обласної ради шостого скликання від 23.05.2013), інформація Публічної кадастрової карти, проект «Планировки и настройки сел.Чапаево и Майоровка совхоза им.Петровского Чутовского р-на, Полтавской обл., «Укрземпроект» 1971г.».

3) Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

Обсяг СЕО визначається переліком основних екологічних проблем, наявних на території населеного пункту. Генеральним планом села Петрівка розглядається можливість уточнення планування та забудови території населеного пункту та його перспективного розвитку.

Даних щодо радіоактивного забруднення території села немає. Видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, на території села немає. Хімічно небезпечних об’єктів немає. Несприятливі гідрометеорологічні явища (паводки, провали, зсуви) відсутні.
Територія населеного пункту має сприятливі умови для будівництва і рівнинний рельєф. 

Виробничий комплекс села зосереджений в північно-західнійта західній частинах селата представлений виробничими територіями, що використовуються за призначенням (зберігання та обробка сільськогосподарської продукції, СЗЗ-100м, згідно додатку №5 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 №173), проектними рішеннями дані виробничі території передбачені до використання під підприємства 4-5 класу шкідливості, санітарно-захисна зона яких не перевищує 100м. Також, в південно-східній частині(поза існуючими межами населеного пункту) розташованівиробничі території, які на даний час використовуються за призначенням – звірогосподарство з СЗЗ-300м (згідно додатку №5 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 №173), якийпроектними рішеннями містобудівної документації пропонується до включеннядо проектних меж населеного пункту.

Рельєф території села в основному рівнинний.Ґрунти суглинки та глина, придатні для будівництва і зелених насаджень.В період паводків населений пункт не затоплюється, на території населеного пункту є незначні заболоченості по низинах балок.

В межах населеного пункту наявні 2 водозабірні свердловиниз баштами і 1водозабірна свердловина з баштою, яка на даний час розташована поза межами населеного пункту, але проектними рішеннями передбачається включення її до меж (південна околиця села), які забезпечують питні потреби населення та знаходяться на балансі КП «Чапаєве». Відповідно до дозволів на водокористування, у всіх 3 вищевказаних водозабірних споруд визначений I пояс зон санітарної охорони для господарського водопостачання населення30х30м. При розташуванні водозабірноїсвердловини в західній частині села, не витримується нормативний 1-й пояс зони санітарної охорони,оскільки знаходиться в санітарно-захисній зоні виробничих підприємств (поряд розташоване діюче підприємство, СЗЗ якого 100м). Дві інші водозабірні свердловинирозташовані з частково витриманим 1-м поясом зони санітарної охорони (одна із водозабірних споруд розташована поряд із проїжджою частиною, що проектними рішеннями потребує зменшення поясу санітарної охорони до 15*15м).Для водопостачання населеного пункту використовуються води бучанського та харківського водоносних горизонтів,а також четвертинні води. Територія населеного пункту практично повністю забезпечена господарсько-питним водопостачанням централізованого водопроводу. Частково мешканці садибної забудови користуються шахтними колодязями. Перший від поверхні  водоносний горизонт приурочений  до четвертинних відкладів.Глибина залягання цих вод, за даними свердловин з колодязів,  змінюється з 2,0 - 5,0м до 10м від поверхні землі.Нижче залягає водоносний горизонт у відкладеннях  Полтавських шарів. Води напірні, дебіт свердловин 1,5 л/сек при зниженні на 4м. Мінералізація до 746,0 мг/л.  Загальна жорсткість до 5мг кв/л. Води переважно сульфатногідрокарбонатні. Нижчележачий водоносний горизонт – в відкладеннях Харківських шарів. Води напірні, дебіт свердловин від 1,5  до 2,4л/сек при зниженні на 10м,питомий дебіт 0,28 л/сек., мінералізація до 1100 мг/л. Води переважно гідрокабонатно-хлоридні. Даний водоносний горизонт може бути рекомендований для центрального водопостачання.

В інженерно геологічних відносинах площа перспективного будівництва в межах проектних рішень генерального плану знаходиться в сприятливих умовах.

Природною підставою під фундамент проектованих будівель та споруд, при глибині закладення  їх до 3,5-4м слугуватимуть лесовидні суглинки, легкі та середні, глини жовті і піщані. По просіданню лесовидні суглинки відносяться до І типу грунтових умов. Нормативний тиск на лісовидні суглинки прийнято 1,8 кг/см2, на глину – 2,5 кг/см2.

Нормативна глибина промерзання грунтів – 0,9 м.

Будівельна категорія розробки лісовидних суглинків – ІІ для одноківшових механізмів та І – для інших землерийних механізмів.

Будівельна категорія розробки глин – ІІ.

Поверхня грунтових вод залягає на глубині від 2,5 до 10м в залежності від  рельєфу.

На виробничих територіях розташовані водонапірні башти зі свердловинами, які забезпечують потреби підприємств.

Проектними рішеннями запропоновано місця для розміщення нової свердловини в північній частині села, яка б повністю відповідала нормативним вимогам,з витриманим 1-м поясом зони санітарної охоронита забезпечувала питні потреби населення.Рішеннями генерального плану передбачено влаштування додаткових мереж водопроводу по території населеного пункту орієнтовною загальною протяжністю 7,74км.

Очисні споруди на території села Петрівка відсутні, водовідведення здійснюється від окремих житлових будинків у власні вигрібні ями або септики. В проекті генерального плану визначено місце(північно-східначастина села) під розміщення станції очищення стічних вод комунальної каналізації. Враховуючи рельєф с.Петрівка, проектом передбачено каналізування, по якому стоки самопливними та напірними мережами доправляються до очисних споруд. Для забезпечення надійного каналізування поверхневих стоків в місці, де це не можливо самопливним методом в результаті не відповідного ухилу рельєфу, передбачено розташування каналізаційних насосних станцій.

Проектом генерального плану передбачене використання на очисних спорудах села споруд механічного і біологічного очищення на біофільтрах, як найбільш екологічний вид очищення побутових стоків. Відповідно до додатку №12 державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.96 р. N 173 та ДБН Б.2.2-12:2019 прим. 5 таблиці 30 ДБН В.2.5-75:2013 санітарно-захисна зона споруд механічної та біологічної очистки з термомеханічною обробкою осадів в закритих приміщеннях продуктивністю до 0,2-0,5 тис.м3/добу складає 150 м.

Основні показники по каналізації:

- розрахункова витрата стоків (існуюча)–177,39 тис. м3/рік, 0,486 тис. м3/добу;

- витрата стоків при розширенні на розрахунковий період – 231,05тис. м3/рік, 0,633 тис. м3/добу.

На території села діють 2 визначені місця для поховань. Проектними рішеннями передбачено поступове припинення поховань на діючих кладовищах, та визначене місце під нове (проектне) кладовище в північно-східній частині села.

4) Ймовірні наслідки:

Ймовірні наслідки діяльності – генеральний план розроблений відповідно до вимог ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій»; ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», Земельного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

а) Для довкілля, у тому числі для населення.

Ймовірні види впливу на навколишнє середовище:

– викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел, розрахункові та фактично заміряні приземні концентрації яких не повинні перевищувати значення гранично допустимих концентрацій (ГДК), та пересувних джерел забруднення, а саме викиди  автомобільного транспорту та виробничої техніки;

– в період будівництва об’єктів та в процесі експлуатації вплив на водне середовище відсутній. Водопостачання – система господарсько-питного водопроводу. Каналізація – проектна, централізована;

– порушення (руйнування) ґрунтів під час будівництва (трансформація шарів землі), руху транспортних засобів, вібрацій від процесів виробництва, які можуть підсилюватись під впливом природних чинників – вітру, дощових потоків, тощо;

 

– акустичне забруднення, розрахунковий граничнодопустимий рівень якого в житловій забудові не повинен перевищувати допустимий рівень шуму на території населених місць;

– на соціальне середовище – створення нових робочих місць, сприяння розвитку малого і середнього бізнесу, наповнення бюджетів різних рівнів, розвиток інфраструктури району.

б)Для територій з природоохоронним статусом.

Об’єкти та території природно-заповідного фонду на території проектування відсутні, отже вплив не передбачається.

в)Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Транскордонний плив відсутній.

5)Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо документ державного планування не буде затверджено.

Генеральним планом передбачається удосконалення планувальної структури населеного пункту. Основними цілями територіального планування є створення сприятливого середовища життєдіяльності і сталого розвитку села, забезпечення екологічної і техногенної безпеки, збереження природного середовища та збільшення його потенціалу за рахунок благоустрою територій зелених насаджень та організації паркових зон і зон відпочинку населення.

6) Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Перевірка матеріалів Генерального плану території, розділу «Оцінка екологічних умов просторового планування», на відповідність діючим нормативно-правовим документам у цій галузі. Обсяг досліджень передбачається відповідно до ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля, статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єкту, які можуть мати значний вплив на довкілля.

7) Заходи, які передбачаються розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об`єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, зокрема огороджуючі конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, сучасні альтернативні джерела енергії, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

8) Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

9)Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції та строки їх подання.

Пропозиції надаються особисто або через уповноваженого представника у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові, місця проживання, особистого підпису; від юридичних осіб – із зазначенням їх найменування, місця знаходження, посади і особистого підпису керівника в Виконавчий комітет Петрівської сільської ради за адресою: Полтавська область, Чутівський район, с.Петрівка, вул. Центральна,20протягом 15 днів з дня оприлюднення повідомлення на офіційному сайті районної ради http://chutrada.at.ua/

Додаток: основне креслення генерального плану на 1 арк. в 1 прим.

 

 

 

Сільський голова                                                                 В.В.Штепка


« повернутися

Веб-сайти для громад України - GROMADA.ORG.UA Веб-сайти для районних державних адміністрацій України - RDA.ORG.UA Веб-сайти для районних рад України - RAYRADA.ORG.UA Веб-сайти для відділів освіти та освітніх закладів - OSV.ORG.UA Розробка офіційних сайтів державним організаціям


офіційні сайти «під ключ»
для органів державної влади

Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано